Kamis, 12 November 2015

50 Cara-cara untuk Penyahtoksin Diri

50 Cara-cara untuk Penyahtoksin Diri

Ia tidak sukar untuk menyahtoksik diri sendiri. Ia tidak mengambil banyak alat, janji mahal, atau banyak masa atau usaha. Ini hanya memerlukan kesedaran tentang bagaimana anda menghabiskan hari anda dan apa yang anda makan. Ready untuk mengetahui bagaimana?

Luangkan masa setiap hari santai. Walaupun 5 minit dapat membantu.
Pergi mudah produk kecantikan, dari syampu semburan rambut. Ia mengandungi bahan kimia toksik yang menembusi kulit dan memasuki aliran darah anda melalui paru-paru anda.
Membuang mereka botol lama solek, losyen, maskara, dan lain-lain Perkara yang tumbuh di sana, EWW, jadi melambungkan mereka keluar. Jika anda hanya mempunyai sejuk, melambungkan gincu anda untuk mengelakkan recontamination.
Tukar berus gigi anda secara tetap dan semasa anda berada di dalamnya, berus lidah anda bersama-sama dengan gigi anda.
Menggunakan scrub garam pada akhir mandi anda.
Cuba memberus kulit. Sarung tangan memberus yang sangat murah di kedai-kedai diskaun.
Belajar untuk menghilangkan kenyataan negatif dan tingkah laku daripada orang-orang di sekeliling anda. Apabila seseorang mengatakan sesuatu yang jahat, hanya menjadi pintu skrin dan biarkan ia semua aliran kanan melalui anda dan pihak yang satu lagi.
Smile
Ketawa. Dapatkan filem yang membuat anda ketawa dengan kuat dan biarkan mereka. Ketawa perut yang baik adalah baik untuk jiwa DAN usus anda.
Mengambil kembali kawalan hidup anda. Matikan segera apa-apa seperti: mesej segera pada komputer anda, mesej segera pada telefon bimbit anda, berita segera dan amaran cuaca. Semak mesej sekali atau dua kali sehari dan bukannya apabila ia tiba.
Kesabaran amalan. A beberapa minit tambahan sejajar tidak penting. Anda boleh menggunakannya untuk bernafas dalam dan tersenyum pada orang di sekeliling anda.
Ambil masa untuk memberi penghormatan kepada orang yang anda berinteraksi setiap hari. Apabila juruwang di kedai runcit itu berkata, "Hello, apa khabar?" Menjawab, "Saya juga. Apa khabar hari ini?" Anda akan terkejut pada terkejut kelihatan anda dapat. Mereka sering berasa tidak dapat dilihat dan tidak dihargai.
Membersihkan bulatan kawan anda. Menjadi sosial, tetapi hanya dengan orang-orang yang gembira dan pandangan yang positif terhadap kehidupan.
Hanya mengatakan tidak. Anak anda akan pasti tidak menderita kerana menghadiri satu tarikh bermain kurang. Mengambil masa yang berkualiti untuk anda berdua untuk berseronok bersama-sama. Anak anda akan menyukainya.
Makan banyak serat dan minum 1 auns air untuk setiap £ 10 anda berat.
Adakah beberapa jenis senaman setiap hari. Jika anda sedang tertekan dengan masa, melambatkan, mengambil masa, dan melakukan sesuatu, walaupun semua anda ia menghulurkan. Masih berfikir, "Saya tidak nampak bagaimana?" Park pada akhir tempat letak kereta di tempat kerja atau kedai runcit dan berjalan di dalam.
Membasuh tangan dengan kerap. Ia tidak menyeronokkan untuk sakit dan mudah mencuci tangan pergi jauh untuk membuat anda sihat.
De-menyemakkan ruang anda. Walaupun penjelasan daripada satu laci akan mendapat tenaga yang bergerak dalam hidup anda.
Menukar penapis dalam sistem udara anda. Penapis tersumbat mewujudkan rumah sakit.
Menghabiskan rehat kopi anda di luar dengan sebotol air dan bukan di bawah lampu neon minum kopi menjadi kering.
Berhenti menonton berita. Pengulangan yang berterusan maklumat negatif adalah menyedihkan dan boleh membuat paranoia. Menonton berita lewat malam boleh membuat anda terjaga.
Gunakan pencuci bukan toksik. Jika anda tidak mahu untuk membuat anda sendiri, lihat kedai makanan kesihatan tempatan anda.
Pergi ke tempat tidur dan tidur. Cuba untuk mendapatkan oleh pada 4-5 jam tidur tidak bagaimana badan anda direka. A kurang rehat akan mewujudkan penyakit.
Jangan mengambil dadah rekreasi, kurangkan minum dan kita semua tahu apa yang merokok tidak kepada paru-paru anda.
Sukarelawan untuk melakukan sesuatu yang baik untuk orang lain. Jangan menjadi ketagih kepada memberi masa anda seperti berada, tetapi meletakkan kebaikan keluar ke dunia mempunyai manfaat yang besar.
Memisahkan diri. Benarkan diri anda untuk tidak mempunyai perkara yang sama, melakukan perkara yang sama seperti orang lain. Luangkan masa menikmati usaha anda sendiri. Jangan membeli alat yang besar akan datang; menggunakan orang-orang anda sudah mempunyai.
Cuba hidroterapi. Walaupun anda tidak mampu spa yang mahal, berendam di tab mandi dengan muzik dan beberapa lilin santai.
Mengambil herba semula jadi dan bukannya produk kimia berasaskan.
Memaafkan sesiapa yang telah cedera anda juga dalam beberapa cara sedikit. Pengampunan adalah untuk anda.
Jika anda rasa anda menjalankan dalam seribu arah, melambatkan. Buat satu senarai. Menyemak dari senarai anda tugasan dengan berkembang liar dan mengucapkan tahniah kepada diri anda di tempat kerja yang dilakukan dengan baik, walaupun ia hanya menganjurkan atas meja.
Makan makanan berkhasiat.
Jangan bermain permainan ganas atau mendengar muzik ganas.
Mengambil tong sampah setiap hari. Itulah tenaga mati duduk di persekitaran anda.
Rasa seperti anda berurusan dengan gunung dan bukannya molehills? Mengambil satu bahagian kecil pada masa. Sebelum anda tahu anda selesai.
Berpeluh. Peluh membersihkan bukan sahaja kulit anda, tetapi organ-organ anda juga.
Ambil televisyen, komputer dan lampu neon keluar dari bilik tidur anda. Anda akan tidur lebih baik.
Cuba bergerak barangan anda dan lihat bagaimana anda boleh membuat satu perspektif baru dalam kehidupan.
Bergerak perabot anda dan membuat perubahan dalam tenaga di rumah atau bilik anda.
Menyimpan beberapa tumbuh-tumbuhan hijau di rumah anda. Mereka akan menambah oksigen ke udara dan membantu membersihkan tenaga.
Makan lebih banyak sayur-sayuran. Makan makan malam sayur seminggu sekali. Organik adalah lebih baik. Watan yang terbaik!
Dapatkan urutan. Jika anda tidak mampu spa, cuba sekolah urut. Ramai mempunyai klinik di mana pelajar mengamalkan.
Ambil masa setiap hari untuk berlatih pernafasan dalam untuk kesihatan yang lebih baik dan bersantai.
Mengambil Yoga. Pada anggaran yang ketat? Membeli DVD murah dan bekerja dengan yang terbaik dalam industri!
Adakah tenaga anda dibersihkan oleh tenaga profesional Pekerja, seperti seorang Reiki Master.
Memuji-muji.
Membakar kemenyan untuk membersihkan tenaga negatif dalam persekitaran anda.
Membuka tirai dan tingkap. Cahaya matahari dan udara segar akan merubah tenaga negatif.
Spray kawasan tersebut dengan air garam laut dari penyembur. Sama seperti air garam rosak tenaga kotor yang anda menyapu dari aura anda sendiri, ia juga membersihkan bilik.
Membuat air suci anda sendiri dengan mengisi jag gelen dengan ditapis, air garam laut, kata satu rahmat ke atasnya dan meninggalkan ia keluar di bawah bulan semalaman. Menggunakannya untuk semburan bilik.
Akhir sekali, menjalani kehidupan secara holistik. Ini bermakna memberi perhatian kepada minda anda, badan dan jiwa. Pergi dalam dan terus berhubung dengan apa yang menjadi keperluan anda, bukan apa yang media itu berkata.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar