Kamis, 12 November 2015

Bagaimana untuk memelihara kadar gula anda Di bawah Kawalan Dengan Pemulihan semula jadi

Bagaimana untuk memelihara kadar gula anda Di bawah Kawalan Dengan Pemulihan semula jadi

Ayurveda adalah dunia yang penuh dengan penyelesaian kepada sebarang masalah kesihatan seseorang menjalani. Ia mempunyai jawapan dan penawar kepada segala-galanya buruk yang memberi kesan kepada kesihatan atau psikologi anda. Set sendiri ideologi dan prinsip-prinsip pencegahan bagi setiap penyakit atau masalah adalah yang jika diikuti, siapa yang boleh hidup kehidupan yang sempurna dan halangan bebas sihat. Ayurveda juga mendakwa untuk menyembuhkan, mencegah, mengekalkan dan mengimbangi kencing manis atau tahap glukosa dalam tubuh manusia yang sangat banyak tersebar luas di seluruh dunia hari ini dan juga mengambil dari beberapa nyawa akibat kesudahan kematian itu. Kencing manis atau 'gula-masalah' adalah gangguan pemakanan dan hormon, ciri-ciri tahap yang luar biasa tinggi darah gula / glukosa dan perkumuhan glukosa yang berlebihan dalam air kencing. Ia berpunca daripada kekurangan yang lengkap atau saudara atau kekurangan insulin yang membawa kepada ketidakseimbangan dan kerosakan dalam metabolisme karbohidrat dan juga protein dan metabolisme lemak.

Pelbagai punca-punca kencing manis adalah tekanan dan kebimbangan, diet karbohidrat yang tinggi, genetik, kekurangan pemakanan, kemalasan, obesiti atau fungsi yang tidak betul pankreas berpenyakit. Terdapat beberapa langkah-langkah pencegahan yang sangat asas dan bebas masalah untuk mengubati dan keseimbangan kadar gula di dalam darah anda bahawa dunia Ayurveda memberikan anda:

- Biasa bersenam dan aktiviti fizikal.
- Mempunyai diet mudah, secara semula jadi yang seimbang dan pemakanan.
- Kerja Balancing dan tahap tekanan.
- Mendapat pemeriksaan kesihatan yang lebih kerap dilakukan.
- Asana yoga seperti shashankasana.
- Mempunyai saderi, timun, kacang tali, bawang putih dan buah-buahan mentah dan salad.
- Setelah direndam-lecek biji Halba.
- Mempunyai jus peria atau serbuk kering.
- Mempunyai gooseberry dan jus kunyit.
- Setelah baru rebus daun mangga-pokok.
- Mempunyai buah-buahan, biji, daun dan biji Jamun.
- Mempunyai kayu manis secara langsung atau tidak langsung.
- Setelah direndam badam pada waktu pagi.
- Mempunyai amla langsung atau tidak langsung atau Gooseberry India.
- Tulsi, Neem, Pokok Lidah Buaya, Belpatras, gram, tepung gram, kacang soya, dan lain-lain

Planet Ayurveda menyediakan anda dengan 100% makanan tambahan semula jadi untuk penyakit kencing manis dengan banyak bahan-bahan yang disebutkan di atas dan disediakan dengan ideologi Ayurveda biasa. Sebahagian daripada mereka ialah- Karela Saar, Caps Diabetes Sokongan Vegi, Madhumehantak Churna, Diabeta Plus, dan lain-lain Antara langkah-langkah yang diambil untuk kebaikan boleh membuat hidup sangat sukar indah, mudah dan langit untuk hidup dan itulah yang Ayurveda bertujuan untuk. Kita boleh membuat dunia kita tempat yang lebih baik untuk didiami, hanya beberapa langkah yang akan datang. Tiada penyakit adalah lebih besar daripada kuasa akan anda supaya Love diri dan mengasihi kesihatan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar