Kamis, 12 November 2015

Betik dan Berat Badan

Betik dan Berat Badan

Amerika terus mencari formula ajaib dan minuman yang akan membantu dengan kehilangan berat badan. Lihatlah semua buku, video, laman web dan ubat yang semua dipasarkan untuk tujuan itu. Malangnya, ia hanya tidak wujud. Ia adalah perlu untuk membuat perubahan gaya hidup dengan menggabungkan teknik-teknik kawalan berat badan seperti senaman, kawalan bahagian dan membuat perubahan dalam pilihan makanan.

Nasib baik, ada orang-orang tumbuhan semula jadi dan produk berasaskan herba yang boleh membantu untuk melonjakkan badan pada laluan ke penurunan berat badan dengan pembersihan toksin dan membekalkan nutrien juga. Artikel ini akan memberi tumpuan kepada betik dan bagaimana membantu buah ini dalam penurunan berat badan yang sihat.

Apakah buah betik?

Betik adalah buah-buahan tropika yang ditanam di kawasan-kawasan seperti selatan Mexico dan Amerika Tengah. Isi yang berair dan ia mempunyai manis, tart rasa. Ia kaya dengan antioksidan yang membantu melawan penyakit.

Betik adalah penuh dengan vitamin A dan C, serat, dan kalium. Ia juga membantu dalam menenangkan sakit perut akibat pencernaan sekali-sekala. Sebagai perkara fakta, betik datang dalam bentuk pil untuk membantu mereka yang mempunyai masalah dengan penghadaman mereka. Biasanya, pil yang diambil dalam masa 30 minit makan. Ramai yang memilih untuk makan buah-buahan yang sebenarnya, yang memberi manfaat juga.

Betik juga mengandungi beberapa enzim yang cukup kuat seperti papain yang membantu dalam pencernaan protein. Juga, buah-buahan mengandungi amilase dan protease yang juga enzim penting yang memecah surut karbohidrat dengan lebih cekap. Sistem penghadaman yang lebih kukuh meningkatkan kecekapan metabolisme, yang pasti membantu mengurangkan berat badan. Bonus tambahan adalah sistem imun yang lebih kuat meningkatkan kesihatan secara keseluruhan.

Betik dan berat badan

Makan makanan yang kaya dengan yang segar, buah-buahan tempatan berkembang, dan sayur-sayuran, bersama-sama dengan minum air yang banyak dan senaman masih adalah kunci utama dalam penurunan berat badan. Elakkan makanan yang tinggi lemak yang melambatkan metabolisme (petunjuk: yang dengan itu akan melambatkan penurunan berat badan).

Ingat, dengan makan makanan yang betul dalam buah-buahan dan sayur-sayuran membantu menambah serat seperti yang dinyatakan sebelum yang menambah pukal kepada usus yang menyimpan usus terbuka dan membantu membersihkan badan daripada berbahaya, toksin berat menyekat. Serat juga membantu dalam mencapai perasaan "penuh" pada waktu makan yang membendung selera makan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar