Kamis, 12 November 2015

Cara Vitalize Dan Kembalikan tenaga Seluruh Badan Anda Dalam Hanya Satu Minit

Cara Vitalize Dan Kembalikan tenaga Seluruh Badan Anda Dalam Hanya Satu Minit

Jawatan ini adalah untuk mereka yang mahu melakukan sesuatu bagi diri sendiri untuk menguatkan kesihatan mereka sendiri dan kesejahteraan.

Terdapat banyak cara anda boleh meningkatkan kesihatan anda dengan menggunakan kaedah mudah untuk merawat diri sendiri. Badan kita dilindungi dengan zon dan mata yang boleh merangsang dan dengan itu mempengaruhi organisma dalam cara yang positif.

Dalam post ini saya akan berkongsi dengan anda genius, cara mudah dan cepat untuk memberi tenaga kepada seluruh badan anda.

Anda boleh menggunakan kaedah ini apabila anda berasa letih, tertekan atau apabila anda hanya mahu disegarkan semula. Dan anda boleh melakukannya di mana sahaja dan bila-bila masa. Dengan pengetahuan ini, anda juga mempunyai cara untuk mengukuhkan kuasa penyembuhan dalam badan anda.

Menjalankan satu minit:

Duduk di kerusi dengan kaki anda yang ditanam di atas lantai. Tutup mata anda dan mengambil nafas dalam-dalam dan berehat. Sekarang anda mula untuk mengurut telinga anda; bermula pada bahagian atas telinga, kemudian urut keras sepanjang jalan ke bawah telinga. Kemudian letakkan ibu jari anda di "bawah" telinga dan urut keras di sini juga.

Selepas satu minit urut telinga ini, mengambil nafas dalam-dalam lagi, menutup mata anda dan merasakan tenaga dalam badan anda.

Sekarang anda telah memberikan badan anda tendangan tenaga yang besar!

"Tetapi saya hanya telah mengurut telinga saya. Bagaimana seluruh badan saya terjejas itu?", Orang tertanya-tanya.

Nah, anda mempunyai seluruh badan dilihat pada telinga anda! Bukankah itu hebat !!! Terdapat zon dilindungi di telinga kita yang mewakili setiap bahagian badan. Apa kemungkinan ini memberikan kita mempengaruhi kesihatan kita!

Dengan mengurut telinga anda, anda mengurut seluruh badan anda, walaupun organ-organ anda.

Anda bermula proses dalam tubuh anda yang memberi kuasa kepada sistem penyembuhan diri. Organisma manusia disediakan dengan kuasa penyembuhan diri yang besar yang perlu dirangsang setiap hari.

Dan salah satu cara yang mudah dan genius untuk menyuburkan dan menguatkan kesihatan anda adalah dengan telinga-urut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar