Kamis, 12 November 2015

Terdapat Adakah Alternatif untuk vaksin selesema

Terdapat Adakah Alternatif untuk vaksin selesema

Kejatuhan telah tiba dan, menurut peristiwa-peristiwa masa lalu, selesema tidak jauh di belakang. Menurut industri farmaseutikal, satu-satunya cara untuk mencegah selesema adalah dengan mengambil vaksin selesema. Jika mereka benar-benar berminat dalam kesihatan rakyat mereka akan membangunkan pengumuman perkhidmatan awam mengenai cara untuk meningkatkan sistem imun anda tanpa dadah.

Selesema Statistik Tahun Terkini

Adakah anda masih ingat gembar-gembur yang "berbahaya" virus selesema tahun lepas? Memang terdapat beberapa kematian tragis, sesetengah kanak-kanak. Seperti yang menyayat hati kerana kematian ini adalah, ternyata tahun terakhir musim selesema adalah cahaya H1N1 bukan teruk di semua hampir semua orang tetapi mereka kematian tragis beberapa.

Tingkatkan Sistem Imun Anda

Tahun lalu saya bekerja dengan seorang lelaki yang berkahwin dengan pakar sains makanan. Dia ketawa akan mengatakan bahawa salah satu kesan sampingan perkahwinannya adalah bahawa dia mula makan yang betul. Isterinya mendesak bahawa dia mempunyai diet yang seimbang yang sihat. Hasilnya, dia tidak pernah sakit sejak perkahwinannya dua tahun sebelum ini.

Anda jatuh sakit kerana sistem imun anda habis. Terdapat beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk memantapkan sistem imun anda. Apabila sistem imun anda kuat anda boleh melawan selesema dan selesema. (Saya bukan seorang doktor perubatan, tetapi anda boleh mencari maklumat yang sama saya akan memberikan anda dengan menggunakan enjin carian kegemaran anda. Seperti yang dikatakan, maklumat ini tidak bertujuan untuk merawat, mendiagnosis atau mencegah sebarang penyakit.) Anda 'Akan ambil perhatian bahawa langkah-langkah mudah untuk meningkatkan keupayaan badan untuk melawan penyakit akan menangani banyak masalah kesihatan anda.

Dapatkan tidur yang nyenyak. Badan anda memerlukan untuk menambah sendiri dan tidur yang baik untuk 7-9 jam adalah amat penting.

Bergerak! Badan anda telah dibuat untuk bergerak. Senaman yang sesuai menguatkan badan dan meningkatkan sistem imun anda.

Makan makanan yang sihat. Ini termasuk makan makanan yang sihat dan membuang gula, dihasilkan trans-lemak, pemanis tiruan, pemanis tahan insulin seperti fruktosa tinggi sirap jagung dan agave pemanis. Anda juga akan mahu makan lebih protein dan sayur-sayuran hijau dan lebih sedikit karbohidrat.

Bernafas! Tekanan habis bahan kimia semula jadi dalam badan anda yang melawan penyakit. Salah satu cara untuk mengurangkan tekanan adalah untuk berhenti beberapa kali di siang hari dan bernafas perlahan-lahan dan secara mendalam. Cuba ini sekarang: Tarik nafas perlahan-lahan dan dengan mendalam untuk kiraan enam, tahan selama kiraan enam, kini menghembus nafas perlahan-lahan dan sepenuhnya untuk kiraan enam.

Luangkan masa yang berkualiti dengan seseorang yang anda suka. Ini juga di bawah tekanan busting tajuk. Sambungan emosi penyayang menguatkan sistem imun anda.

Vitamin D Ini adalah salah satu cadangan kegemaran Dr Mercola ini. Beliau menegaskan bahawa tahap Vitamin D daripada kebanyakan orang adalah rendah, terutama di musim sejuk, dan kita semua perlu mengambil makanan tambahan Vitamin D3 yang akan melindungi kita daripada selesema dan selesema.

Seperti yang anda akan notis, tips meningkatkan imun mudah menguasainya yang perlu dilakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar