Kamis, 12 November 2015

DNA emosi dan Isu generasi

DNA emosi dan Isu generasi

Sejak saya ingat, saya mempunyai ketakutan besar kepala taksidermi haiwan. (A fobia pelik, saya tahu.) Saya tidak boleh pergi ke dalam bilik dengan kepala yang dipasang di dinding. Sepanjang hayat saya, saya tidak pernah mempunyai pengalaman negatif dengan perkara-perkara ini, jadi ia tidak masuk akal bahawa mereka peduli saya begitu banyak. Adakah anda pernah kecewa dengan sesuatu yang tidak masuk akal logik? Anda mungkin membawa isu-isu generasi.

Sama seperti kita adalah penerima DNA fizikal nenek moyang kami, kami juga membawa DNA emosi mereka. Banyak kali, kita kecewa dengan sesuatu dan berfikir untuk diri kita sendiri, "Mengapa yang mencetuskan saya begitu banyak?" Ternyata, kadang-kadang apabila kita mempunyai nenek moyang yang telah melalui trauma atau mempunyai corak kepercayaan tertentu negatif, kita boleh mewarisi kecenderungan emosi. Kemudian apabila kita dipersembahkan dengan situasi kehidupan tertentu, tindak balas kita seolah-olah tidak seimbang dengan keadaan.

Ia bukan sehingga saya diperkenalkan dengan terapi penjelasan tenaga yang saya sedar takut taksidermi saya telah sesuatu yang saya bawa dari nenek moyang. (Sebenarnya, dalam kes saya, ia adalah dua nenek moyang berasingan.) Saya telah melakukan kerja-kerja pembersihan ini nenek moyang intuitif untuk beberapa tahun, dan banyak penyelidikan kini sedang dilakukan fenomena ini. Ia secara saintifik dikenali sebagai penyahkodan biogenetik.

Saya telah mendapati bahawa isu-isu generasi yang sangat biasa dalam kerja ini. Mereka boleh dilampirkan kepada pelbagai isu-isu yang berbeza. Beberapa isu yang saya sering lihat dijalankan dalam barisan keluarga kemurungan, ketagihan, penyalahgunaan, dan masalah kewangan.

Berita baik, walaupun, adalah bahawa ia adalah satu prosedur yang mudah untuk membersihkan isu-isu nenek moyang dari medan tenaga anda. Sejak medan tenaga saya sendiri telah dibersihkan daripada fobia saya, saya tidak lagi mempunyai apa-apa masalah dengan kepala haiwan disumbat. Malah, satu tahun saya pergi ke perjumpaan keluarga di rumah persinggahan, dan ibu saya tidak percaya saya telah menghabiskan masa dengan sepupu saya di "bilik kepala rusa"!

Saya baru-baru mendapat tahu bahawa satu lagi salah seorang sepupu saya mempunyai bahawa ketakutan sengit yang sama. Dia tidak menyedari bahawa saya telah dengan penuh bertenaga dibersihkan apabila dia memberitahu saya, "Suatu hari aku berjalan ke satu tempat yang mempunyai kepala rusa dan perasan bahawa saya tidak takut, dan sebenarnya, saya berasa benar-benar selesa di sana." Ini kerana apabila melakukan kerja generasi, sesiapa sahaja dalam garis keturunan yang menjalankan bahawa isu sama dibersihkan juga. Jadi dengan penjelasan isu-isu generasi, anda juga membantu saudara-mara anda mungkin tidak sedar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar