Kamis, 12 November 2015

Usahawan yang berjaya Adakah In It For The Long Haul

Usahawan yang berjaya Adakah In It For The Long Haul

Mereka Ambil Tanggungjawab Peribadi Untuk Melindungi Kesihatan Sendiri

Sebagai pemilik perniagaan, anda tahu anda perlu mempunyai daya tahan. Untuk setiap masa di dunia kasar dan kekasaran perniagaan mengetuk anda ke bawah, anda perlu untuk mendapatkan kembali ke atas, debu diri anda di luar, dan kembali ke dalam perjuangan. Ramai usahawan gagal beberapa kali sebelum mereka mendapati produk, perkhidmatan, model perniagaan, Idea Besar yang membuat mereka berjaya. Jadi, anda perlu menjaga kesihatan peribadi dan daya hidup untuk mempunyai tenaga untuk melekat keluar.

Ia adalah lebih penting hari ini. Di Amerika Syarikat, baru-baru ini "reformasi" penjagaan kesihatan akan membawa, pakar berkata, kekurangan perkhidmatan perubatan yang berkualiti, dan akhirnya ia mungkin mustahil untuk mencari penjagaan kesihatan yang sangat baik - di mana-mana harga. Jadi, anda perlu untuk melakukan apa yang anda boleh untuk menjaga diri anda sihat, dan mengelakkan daripada bergantung untuk daya hidup anda pada "sistem."

Untuk mencapai ini, saya percaya kepada lima disiplin harian saya rujuk sebagai NEWSS ini: Pemakanan, Senaman, Air, tidur, dan Tambahan. Anda perlu menonton apa yang anda makan dan minum, anda perlu bersenam setiap hari, anda perlu mendapatkan air dan tidur yang cukup, dan anda perlu mengambil sekurang-kurangnya satu yang baik dengan pelbagai vitamin, seperti yang saya sebutkan dalam artikel-artikel sebelumnya. Amalan-amalan ini setiap hari akan membantu anda pergi jauh ke arah daya hidup jangka panjang, dan anda boleh mula hari ini dengan membuat sekurang-kurangnya satu perubahan kecil dalam setiap satu daripada lima tabiat kesihatan.

Terdapat tiga amalan jangka panjang anda perlu menggabungkan untuk memastikan kesihatan anda dioptimumkan dan tenaga anda sehingga ke tahap yang anda akan perlu untuk memandu perniagaan anda. Jika anda mahu mengelakkan keadaan huru-hara yang rawatan perubatan tradisional menjadi, berfikir tentang bagaimana anda boleh menggabungkan ini.

Bernafas. Seolah-olah bodoh ... Maksud saya, anda tidak boleh mengelakkan bernafas, bukan? Tetapi percaya atau tidak, anda tidak bernafas dengan baik cukup untuk berehat badan anda untuk kesihatan yang optimum. Dalam seminar saya sering bertanya kepada peserta berapa banyak nafas mereka fikir mereka mengambil dalam minit purata semasa hari kerja mereka. Saya biasanya mendapatkan jawapan dalam lingkungan 15 hingga 25 nafas seminit - yang bermaksud anda menghirup dan bernafas keluar sekurang-kurangnya setiap empat saat - dan yang, jika benar, mungkin akan membawa kepada hyperventilation! Walau bagaimanapun, ia adalah benar bahawa anda mungkin mengambil pendek, nafas turun naik sepanjang hari kerja anda, tidak membersihkan sepenuhnya dan menggantikan bekalan udara anda. Apabila tekanan tinggi, mencari tempat yang tenang untuk menghabiskan hanya tiga minit memberi tumpuan kepada apa-apa tetapi pernafasan anda. Dapatkan selesa, menutup mata anda, dan mengira empat saat untuk menarik nafas dalam-dalam, dan lapan saat untuk menghembus nafas dengan lancar. Jangan melihat jam atau menonton - saat ini tidak perlu tepat - kita hanya menembak selama lima nafas dalam-dalam setiap minit selama tiga minit. Cuba untuk tidak berfikir tentang apa-apa lagi. Apabila anda sampai ke 15 lambat, nafas dalam-dalam, membuka mata anda dan kembali ke tempat kerja. Anda boleh membuat ini satu amalan harian, dan perlu jika anda boleh mencari masa ... tetapi buat masa ini, hanya berfikir tentang mengambil tiga minit masa keluar pada hari-hari yang paling tertekan anda.

Pemeriksaan. Ringkasnya, jika anda membangunkan tabiat yang mendaftar masuk dengan badan anda apabila anda tidak berasa seperti anda perlu, anda akan menangguhkan lagi masa apabila anda benar-benar perlu untuk menghabiskan masa di pejabat doktor. Saya tidak besar pada ini, terutamanya yang berkaitan dengan saya pemeriksaan pergigian, tetapi saya mendapat untuk penyembuh bukan tradisional sekurang-kurangnya sekali setiap bulan kalendar. "Doc" saya adalah chiropractor, pakar pemakanan, dan pengamal naturopathic ... Saya mendapatkan pelarasan tulang belakang dan daftar umum medan tenaga saya setiap kali saya masuk ke dalam. Bunyi "woo-woo" kepada anda? Mungkin. Tetapi saya amat mengesyorkan mencari beberapa cara untuk menyimpan cek pada badan anda sekurang-kurangnya sebulan sekali. Satu lagi idea yang hebat adalah untuk memeriksa tekanan darah anda beberapa kali sebulan ... Saya percaya besar dalam menghentikan di mesin percuma anda lihat di kedai-kedai ubat dan pasar raya.

Pembersihan. Jika anda akan menumpukan perhatian sekurang-kurangnya cukup tabiat pemakanan anda untuk berhenti makan sampah dan meminum bekalan yang stabil sayur-sayuran segar, badan anda secara semulajadi akan mula pembersihan sendiri. Walau bagaimanapun, ia adalah hampir mustahil untuk mengekalkan diet yang "tulen" hari ini, dan ia sangat mudah walaupun dengan program nutrisi yang baik dan makanan tambahan yang baik untuk membangunkan masalah penghadaman seperti penumbuhan yg terlalu cepat candida (salah satu yang paling biasa). Anda perlu melaksanakan yang mendalam pembersihan berkala badan anda. Puasa adalah permulaan yang hebat; anda perlu membaca sebuah buku khusus mengenai puasa dan melakukannya di bawah pengawasan seorang penasihat kesihatan. Bagi satu perkara, "puasa" tidak bermakna melepaskan segala-galanya tetapi air; anda perlu minum jus organik dan mengambil makanan tambahan lain yang membantu proses pembersihan. Saya juga sangat mengesyorkan hidroterapi kolon, yang apabila digabungkan dengan berpuasa, adalah satu cara yang hebat untuk membersihkan. Saya melakukan program puasa dan hidroterapi dua kali setahun, pada awal musim luruh dan awal musim bunga, dan ia seolah-olah bekerja dengan baik bagi saya. Aku berpuasa selama empat hari, dan melakukan kolon setiap hari untuk tiga hari terakhir bulan puasa. Juga: jika anda perlukan untuk mengurangkan berat badan dengan cepat, seperti untuk perjumpaan, ini adalah cara terbaik untuk melakukannya. Sebahagian besar daripada kita membawa sekitar 5-25 paun bahan dihadamkan dalam titik bertindih kami!

Jika anda baru memulakan program kesihatan anda, baik untuk anda. Mula dengan tabiat NEWSS, dan hanya membuat perubahan kecil dalam setiap lima setiap minggu atau lebih. Jurnal kemajuan anda. Sebaik sahaja anda mempunyai orang-orang lima tabiat baik di tangan, berfikir mengenai tiga amalan jangka panjang lagi. Lagipun, anda mahu memandu perniagaan anda untuk masa yang baik lama untuk datang.

oleh Michael D. Hume, M.S.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar