Kamis, 12 November 2015

Satu Trick Sneaky untuk Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh

Satu Trick Sneaky untuk Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh

Adakah anda bertanya soalan "bagaimana saya boleh berhenti berpeluh ketiak berlebihan untuk yang baik?" Pastikan membaca seperti yang kita menjelaskan bagaimana anda boleh berhenti berpeluh ketiak di trek. Selain itu, kami akan memberikan anda satu teknik mudah untuk memohon antiperspirants yang boleh membantu anda kekal kering lebih lama.

Berpeluh berlebihan biasanya bermula dari pertengahan tahun-tahun lewat remaja dan mengambil kawalan hidup 'pesakit yang selama bertahun-tahun. Ada beberapa perkara yang mudah untuk bercakap mengenai dengan rakan-rakan, seperti rambut-do tidak baik, tetapi gangguan seperti hiperhidrosis (peluh berlebihan) dan anda akan mempunyai masa yang lebih mudah menjelaskan kalkulus. Ia menyedihkan untuk mengatakan, "iaitu" bahawa kebanyakan orang yang tidak berpendidikan mengenai penyakit itu melihatnya sebagai hasil kebersihan yang tidak baik.

Peluh berlebihan dari ketiak boleh menjadi sangat memalukan. Tetapi menambah bahawa potensi daripada bau busuk, dan ia membuatkan masalah yang tidak baik lebih buruk lagi. Dan apa yang merumitkan keadaan lebih adalah ketidakupayaan untuk berkomunikasi masalah dengan rakan-rakan dan ahli keluarga.

Baca di bawah kerana kami akan menerangkan keberkesanan ke atas antiperspirants kaunter, dan teknik rumit yang sudah cukup:

Topikal Rawatan Antiperspirant

Yang pertama di medan perang untuk memerangi peluh berlebihan adalah antiperspirants. Ini kerana mereka adalah tipis invasif, lebih murah dan paling mudah untuk digunakan. Bagaimanakah antiperspirants berfungsi? Antiperspirants bekerja dengan menyekat atau memasang-up saluran peluh kami. Ia mengurangkan jumlah peluh yang mencapai lapisan luar kulit. Walaupun mereka dikenali untuk kadang-kadang merengsakan kulit, mereka juga dikenali sangat berkesan.

Betul Antiperspirant Penggunaan

Menurut kajian baru-baru ini, salah satu kunci untuk mengawal hiperhidrosis (peluh berlebihan) adalah dalam proses permohonan apabila menggunakan antiperspirants. Pakar yang ditemui memohon antiperspirant dua kali sehari, pagi dan petang, atau sekali pada waktu petang, sebahagian besarnya lebih berkesan daripada memohon sekali pada waktu pagi. Satu lagi catatan: pastikan kulit anda benar-benar kering sebelum memohon antiperspirants. Jika anda boleh merasa apa-apa kelembapan, menggunakan rambut tamparan ditetapkan pada sejuk untuk menyelesaikan pengeringan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar