Kamis, 12 November 2015

Pemulihan mulut Thrush Home - 3 Pemulihan Home Untuk Mulut Thrush!

Pemulihan mulut Thrush Home - 3 Pemulihan Home Untuk Mulut Thrush!

Seriawan mulut adalah bukti yang jelas bahawa anda mempunyai sistem imun yang lemah dan itu adalah satu masalah yang anda perlu menjaga dengan doktor anda, tetapi itu masalah lain. Dalam artikel ini saya akan berkongsi dengan remedi rumah seriawan mulut anda yang akan membantu anda untuk membersihkan thong anda dari jangkitan yis. Ini adalah ubat dan bukan kata-kata ajaib jadi bersedia untuk pertempuran bahawa jangkitan yis selama beberapa hari dan mungkin lebih lama. Adakah awak bersedia? Mari mulakan...

Garam merupakan ubat yang baik untuk seriawan mulut dan ia juga didapati untuk semua orang pada masa yang ada. Rahsianya adalah benar-benar sangat mudah - garam mengambil cecair keluar dari perkara yang putih berkrim di dalam mulut anda dan kering itu. Tanpa cecair organisma bakteria tidak boleh meninggalkan dan mereka mati. Bagaimana untuk menggunakan garam untuk membersihkan seriawan? Ambil segelas air, satu sudu besar garam dan menyediakan air yang sangat masin. Gunakan ia sebagai mulut yang mencuci beberapa kali hari sekurang-kurangnya 3 minit setiap kali.

Gula adalah makanan bagi bakteria ini dan selagi anda makan banyak gula-gula anda makan! Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk kebuluran mati dengan mengambil semua gula-gula daripada diet harian anda - gula itu sendiri, gula-gula, dan coklat. Berhenti makan semua ini sehingga mulut anda adalah suci!

Minyak kelapa adalah besar kerana ia mengandungi asid caprylic yang melawan jangkitan yis yang lebih baik maka dadah. Anda perlu mengambil minyak kelapa dan Swish selama 10-20 minit di dalam mulut. Walaupun ia tidak mudah untuk melakukannya keputusan akan datang dengan segera, supaya ia berbaloi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar