Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Untuk Dapatkan menghilangkan Thrush Dalam Mulut Anda - Home Pemulihan Untuk Thrush Oral!

Bagaimana Untuk Dapatkan menghilangkan Thrush Dalam Mulut Anda - Home Pemulihan Untuk Thrush Oral!

Ia lebih kemudian hanya mungkin untuk menghilangkan seriawan mulut di dalam mulut anda dengan hanya kaedah homeopati. Dalam artikel ini saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana sebenarnya anda boleh melakukan ini dan apa yang anda perlu menggunakan. Ia adalah mungkin, tetapi tidak mudah kerana mulut adalah tempat yang sesuai untuk Candida. Membuang masa yang cukup, mari kita mulakan ...

Bawang putih adalah cara yang sangat kuat untuk menghilangkan seriawan dalam mulut anda. Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk mengambil sekeping bawang putih, memasukkannya ke dalam mulut dan bergerak di seluruh lidah dan kawasan yang dijangkiti lain (kecuali tekak sudah tentu). Anda juga boleh membantu diri anda dengan jari anda. Pastikan anda menyentuh semua kawasan yang dijangkiti. Adakah ini 3-4 kali sehari.

Bawang juga merupakan ubat yang baik yang membunuh Candida cepat. Anda boleh melakukan perkara yang sama anda lakukan dengan bawang putih atau anda hanya boleh mengurangkan banyak keping sedikit bawang dan tidur bersamanya di dalam mulut anda hanya berhati-hati untuk tidak tercekik. Nafas pagi anda akan menjadi dahsyat tetapi kerana bawang berfungsi dengan baik anda tidak akan mempunyai untuk menggunakannya terlalu lama!

Teh minyak pokok mempunyai banyak sifat-sifat dan salah seorang daripada mereka adalah anti-kulat. Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk lakukan adalah untuk membuat mencuci mulut mudah daripada beberapa titik minyak pokok teh dan air. Menggunakannya untuk 5-10 minit setiap kali. Anda juga boleh meletakkan beberapa titik pada berus gigi jika seriawan telah merebak ke gusi anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar