Kamis, 12 November 2015

Cara Rawat Thrush Of Mouth Berjaya Di Rumah?

Cara Rawat Thrush Of Mouth Berjaya Di Rumah?

Seriawan mulut disebabkan oleh Candida dan ia adalah satu jenis jangkitan yis anda boleh mencari di bahagian-bahagian badan yang lain. Nampaknya kebanyakannya dalam bayi yang baru lahir kerana sistem imun mereka yang lemah tetapi orang dewasa juga boleh mengalami. Di sini saya akan memberitahu anda bagaimana untuk merawat seriawan mulut di rumah dengan 100% ubat semula jadi.

Ekstrak biji anggur boleh didapati di mana-mana farmasi dan ia kos hanya beberapa dolar per botol kecil. Penggunaan ia sebenarnya sangat mudah - meletakkan 10 titis dalam satu gelas air dan kemudian Swish dalam mulut. Oleh kerana ia mempunyai banyak anti-kulat dan ciri-ciri antibakteria yang anda boleh mengharapkan hasil yang segera!

Minyak cengkih adalah ubat yang sangat baik anti-kulat dan juga sangat kuat. Anda boleh mengambil secara dalaman dalam dos yang sangat kecil atau anda boleh memohon pada lidah itu sendiri dengan menyebarkan ia! Jangan tidak menggunakannya pada bayi, ia hanya untuk orang dewasa. Jika anda mahu anda juga boleh membeli teh cengkih dan menggunakannya sebagai ubat kumur.

Oregano saham minyak sifat yang sama kuat antikulat dengan minyak cengkih dan ia sangat baik untuk aplikasi luaran. Hanya 5-7 jatuh dengan air dan anda mendapat dan cemerlang pencuci mulut buatan sendiri yang berfungsi besar bagi seriawan mulut! Pastikan untuk menggunakannya 3-4 kali sehari untuk sekurang-kurangnya 5 minit setiap kali!

Anda hanya perlu tahu bahawa ubat-ubatan ini bekerja dengan baik tetapi anda akan memerlukan lebih daripada satu hari untuk menghilangkan seriawan dalam mulut anda. Jangan berputus asa dan hasilnya dijamin! Saya berharap saya membantu anda dan semoga berjaya!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar