Kamis, 12 November 2015

Semua Asli Sore Throat Soother

Semua Asli Sore Throat Soother

Pernahkah anda mempunyai sakit tekak yang begitu menyakitkan ia benar-benar menyakitkan untuk bercakap? Adakah kelenjar anda pernah begitu bengkak bahawa anda boleh melihat mereka melekat keluar dari sisi leher anda? Adakah tekak anda pernah menyakiti begitu teruk bahawa pemikiran menelan membuat anda mahu menangis? Adakah anda pernah mengalami ketiga-tiga gejala-gejala yang teruk tanpa ubat batuk di dalam rumah?

Saya mempunyai ubat rumah yang hebat yang akan melegakan sakit tekak anda hampir serta-merta. Panaskan sedikit air, kira-kira enam auns dan memerah 1 lemon ke dalamnya, menambah banyak madu, antara satu kelapan, dan satu perempat daripada cawan. Panaskan minuman untuk panas seperti anda selesa boleh minum. Selepas menenggak ramuan, anda akan berasa sedikit lebih selesa dan dapat berfikir lurus. Jus lemon membantu untuk membunuh bakteria di tekak anda yang membuat ia sakit di tempat pertama dan kot madu tekak anda, haba dari minuman tersebut akan membantu untuk melegakan tisu radang.

Perkara yang menarik mengenai minuman ini adalah bahawa anda boleh minum seberapa kerap yang anda mahu. Ia adalah satu fakta yang diketahui bahawa lebih banyak cecair yang anda ambil dalam apabila anda sakit yang lebih baik, tetapi jelas, tidak lampau tempoh itu.

Jika anda berani anda juga boleh menambah lapisan tambahan kuasa pertempuran sejuk. Gunakan akhbar bawang putih dan tekan ulas bawang putih, atau halus cop ia. Letakkan bawang putih dalam beberapa kain hipoksia tipis, kain kasa, atau penapis kopi dan biarkan ia duduk dalam minuman selama kira-kira lima minit. Ambil bawang putih keluar dan buang. Kemudian minum teh seperti biasa. Ia tidak akan rasa seperti lazat, tetapi bawang putih adalah anti-biotik semula jadi yang indah.

Minum teh limau, dengan atau tanpa bawang putih itu menambah, banyak rehat yang baik, makan berkhasiat sup sihat dan minum air tawar, dan anda akan kembali dalam beberapa hari. Beberapa lebih baik pejuang sakit tekak termasuk vitamin C tambahan, elderberry herba, dan Echinacea herba. Ketiga-tiga ubat-ubatan ini boleh didapati di kedai ubat tempatan, dan kini adalah masa yang baik untuk menyimpan, sebelum anda benar-benar memerlukannya. Salah satu masa yang paling teruk untuk pergi membeli ini adalah ketika anda sakit. Bukan sahaja anda akan meletihkan diri anda dengan memandu di sekitar bandar semasa anda sakit, tetapi anda juga akan menyebarkan kuman. Ambil masa sekarang untuk menyimpan stok untuk musim sejuk dan selesema. Ia adalah tepat di sudut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar