Kamis, 12 November 2015

Kulit kemaluan Tag Pembuangan

Kulit kemaluan Tag Pembuangan

Sebelum anda memulakan carian untuk remedi yang boleh dilaksanakan untuk ketuat, tahi lalat dan tag di kawasan kemaluan, anda perlu sedar yang luka-luka kulit. Di antara ketiga-tiga luka-luka, ketuat alat kelamin boleh dipindahkan secara seksual dan seperti tag dan tahi lalat, ini luka-luka kulit biasanya berlaku dengan sebab yang tidak diketahui.

Kadang-kadang orang tidak mendapatkan kagum melihat tahi lalat dan tag yang berlaku ke kawasan kemaluan mereka. Walaupun tahi lalat dan tags kulit tidak memudaratkan badan kita dalam apa jua cara tetapi dalam kes anda mengalami kesakitan berulang kali itu adalah kerana berpusing atau menggosok dan ia mungkin perlu untuk menghapuskan mereka. Sebaliknya, tag kemaluan adalah lebih berantakan untuk melihat, ia adalah kerana sebab-sebab yang mereka kelihatan seperti kubis bunga kecil dan untuk wanita keadaan menjadi lebih teruk ia berlaku di dalam kelompok. Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah untuk mengiktiraf jika anda mempunyai ketuat, tahi lalat atau tag kulit di kawasan kemaluan anda. Tag dan tahi lalat tidak kes sensitif berbanding dengan ketuat. Tag alat kelamin amat berjangkit kerana ia boleh kelamin. Ia bukan sahaja menjengkelkan tetapi juga memberi kesan kepada hubungan peribadi dan ia mungkin juga lebih membawa kepada masalah kesihatan yang teruk. Sebelum ia mewujudkan masalah dalam kehidupan peribadi anda, adalah dinasihatkan untuk mendapatkan anda sembuh cadangan pembekal penjagaan untuk menyembuhkan mereka.

Tag kulit sering muncul dalam kelompok dalam dan di luar kemaluan, pangkal rahim berhampiran dubur perempuan. Tag kemaluan tidak lama lagi membiak jika ia tidak dirawat. Ia boleh menyerang faraj dan pangkal rahim untuk wanita dan menyebabkan kanser serviks. Ia amat berisiko dan boleh dipindahkan semasa seks. Ia mungkin menjadi lebih teruk hidup anda jika anda tidak mencari rawatan yang betul pada masa. Mengenai perkara ini, anda boleh berunding dengan pakar sakit puan atau doktor kulit anda untuk mencari penawar untuk tag kulit kemaluan. Cryotherapy dan electrocautery atau pembakaran atau rawatan laser adalah prosedur yang sangat biasa untuk menyembuhkan tag kulit kemaluan. Anti virus penyingkiran tag kulit dan over-the preskripsi kaunter juga boleh memberi anda kelegaan daripada tag kulit kemaluan. Walaupun, rawatan ini tidak menjamin bahawa mereka tidak akan muncul lagi. Untuk mengelakkan tag kemaluan, kawasan kemaluan anda mesti disimpan bersih, kebersihan dan kering. Anda juga boleh memilih penawar alternatif semula jadi untuk tag kemaluan kerana ubat semula jadi tidak mempunyai kesan sampingan dan pada masa yang sama ia juga sangat berpatutan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar