Kamis, 12 November 2015

Green Smoothie Resipi Kesihatan yang lebih baik

Green Smoothie Resipi Kesihatan yang lebih baik

Jika anda tidak memiliki Mix Vita, boleh saya cadangkan anda melabur dalam satu. Yang pastinya terdapat satu juta resipi mana Blend Vita yang digunakan dan ia adalah bernilai setiap sen. Sering kali Costco tempatan anda akan mempunyai Vita Mix Pertubuhan datang dalam melakukan tiga hari demonstrasi. Semak dengan talian Costco untuk fakta. Unit ini juga boleh dibeli secara langsung daripada Vita Blend Perniagaan sendiri. Bagaimanapun, jika anda tidak mempunyai satu, pengisar tetap akan hanya perlu lakukan.

Minuman berikut boleh menjadi resipi hijau yang kuat yang menyimpan semua daripada gentian yang utuh, yang membuat resipi itu sendiri lebih sihat. Saya membuat cukup untuk 3 hari dan setiap hari saya mengambil liter a. Tidak kira apa sesiapa boleh berkata, minuman yang segar dan lazat pada 3 hari kerana ia adalah pada hari 1.

Smoothies hijau sering dikaitkan dengan Hati. Mereka sering digunakan sebagai makanan yang menyokong dan membantu menjaga hati yang sihat.

Saya hanya menggunakan sayur-sayuran organik. Walau bagaimanapun, jika organik tidak boleh diakses, maka saya menggunakan apa sahaja sayur-sayuran lain yang saya boleh melihat. Daripada semua sayur-sayuran, saderi adalah satu-satunya yang benar-benar akan benar-benar membantu untuk menjadi organik. Menjadi kreatif, bermain menggunakan minuman, perubahan di sekitar dan membuat anda sendiri.

* Dua batang saderi

* Segelintir pasli

* Sebilangan kecil ketumbar

* Segelintir Bayam

* 3-4 daun Collard hijau (batang dan semua)

* 3-4 Kale Daun Hijau (batang dan semua)

* 1-2 Apples (untuk sentuhan kemanisan)

* 1 Cucumber

* Sekeping sedikit Ginger sekiranya anda berasa seperti sedikit "kekuatan batin"

Saya juga menambah apa-apa sahaja yang saya mempunyai hampir misalnya zucchini atau skuasy kuning, jenis tambahan sayur-sayuran sepanjang garis lobak hijau, mungkin sawi hijau dan sebagainya.

Saya kadang-kadang akan menggunakan Dandelion yang hebat untuk Hati tetapi memang akan membuat jus di sebelah pahit. Jika menggunakan Dandelion memastikan anda menggunakan dua epal.

Apa yang saya tidak gunakan dalam minuman ini adalah lobak merah, apa-apa jenis radishes, brokoli, kembang kol, tauge, bit, akar burdock, akar lobak dan sebagainya.

Mengisi bekas dalam Blend Vita dan tambah sedikit air untuk campuran untuk mencairkan hanya memadai untuk menelan.

Diletakkan di dalam balang dan mempunyai seorang individu sehari untuk makan tengah hari! Tidak perlu dikatakan, menyejukkan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar