Kamis, 12 November 2015

Masalah Lemah Kawalan Kencing Dalam Wanita - Cara Rawat Ia

Masalah Lemah Kawalan Kencing Dalam Wanita - Cara Rawat Ia

Jika anda ingin beberapa maklumat yang berguna dan berkesan mengenai cara untuk merawat masalah kawalan pundi kencing di kalangan wanita, anda telah datang ke tempat yang betul. Saya akan memberitahu anda secara terperinci bagaimana keadaan ini memberi kesan kepada kehidupan seorang wanita dan bagaimana untuk merawatnya. Jadi hanya memberi saya beberapa minit dan saya akan berkongsi dengan anda sedikit maklumat mendedahkan.

Apa Kehilangan Kawalan pundi kencing

Jika anda tidak mempunyai keadaan kesihatan ini, anda akan mendapati sukar untuk memahami apa itu hilang kawalan pundi kencing. Jadi, walaupun anda tidak mempunyai masalah kesihatan ini, seseorang dalam keluarga anda tidak. Dan ini adalah mengapa anda perlu sedar apa sebenarnya masalah lemah kawalan kencing kencing. Kencing berlaku apabila anda kehilangan kawalan ke atas otot-otot pundi kencing anda. Dan hasilnya adalah tidak sengaja dan tidak sengaja kebocoran air kencing.

Walaupun wanita yang lebih tua mempunyai isu ini, hilang kawalan pundi kencing tidak selalu berkaitan dengan atau akibat penuaan. Wanita yang lebih muda atau wanita dalam usia pertengahan mereka mempunyai juga masalah ini.

Masalah Pundi Kencing Dalam Wanita

Adakah anda tahu banyak wanita dewasa mempunyai kebocoran air kencing pada satu ketika dalam hidup mereka? Dan bagi sesetengah ia adalah kejadian setiap hari? Sejak kehilangan kawalan pundi kencing di kalangan wanita tidak ada penyakit, bilangan yang ada tidak tepat. Tetapi hakikatnya bahawa ia adalah keadaan kesihatan yang sangat tertekan dan merendahkan martabat.

Cara Rawat Kencing Masalah Kawalan

Anda perlu berjumpa dengan doktor. Anda mempunyai beberapa pilihan rawatan yang sangat baik. Doktor anda boleh menetapkan ubat atau mencadangkan beberapa latihan fizikal yang mudah untuk menguatkan otot pelvik dan pundi kencing. Dia mungkin meminta anda untuk membuat beberapa perubahan tingkah laku. Ini mungkin termasuk ke tandas pada selang tetap walaupun anda tidak mempunyai keperluan untuk pergi ke tandas. Ini akan menghalang kebocoran sengaja air kencing. Alternatif perubatan terakhir ialah pembedahan. Tetapi anda perlu memberikan semua rawatan alternatif cuba sebelum anda memilih untuk prosedur pembedahan.

Terdapat produk yang sangat baik yang berasal dari biji labu dan ekstrak soya. Ia adalah makanan tambahan pemakanan untuk menguatkan otot pundi kencing anda. Laman web rasmi mereka mempunyai banyak maklumat berguna. Hasil produk ini telah menakjubkan dalam merawat masalah kawalan pundi kencing di kalangan wanita

Sekarang Ini Adakah Bahagian Paling Penting

Tidak ada komentar:

Posting Komentar