Kamis, 12 November 2015

Homeopathic Remedies Oral Thrush - Home Kaedah Untuk Penyembuhan Thrush Oral!

Homeopathic Remedies Oral Thrush - Home Kaedah Untuk Penyembuhan Thrush Oral!

Semua orang tahu bahawa seriawan mulut bukan sesuatu yang mengancam kehidupan anda, tetapi menderita ia menyebabkan boleh memandu orang biasa gila. Kebanyakan penghidap yang telah diberikan di atas penyelesaian perubatan kerana mereka tidak membantu mereka, jadi sekarang mereka cari baik homeopati remedi seriawan mulut yang akan menyembuhkan mereka. Di sini saya akan bercakap tentang 3 remedi yang telah terbukti yang akan membantu anda untuk mengubati seriawan mulut dengan cepat tanpa apa-apa ubat! Mari mulakan...

Garam adalah sangat membantu kerana satu sebab - ia membawa keluar semua cecair dari Candida dalam mulut anda. Dalam erti kata yang lebih mudah - ia kering seriawan mulut dan membunuh. Kenapa saya suka ubat ini begitu banyak? Kerana ia boleh didapati untuk semua orang dan sangat mudah untuk digunakan. Semua yang anda perlu lakukan adalah membubarkan satu sudu teh garam dalam segelas air suam dan Swish dalam mulut anda untuk beberapa minit.

Bawang juga merupakan ubat yang baik dan di sini bagaimana anda boleh memohon - memotong bawang untuk kepingan yang sangat kecil dan kemudian sapukan pada kawasan yang terjejas dengan seriawan. Jika anda tidak keberatan anda hanya boleh meletakkan beberapa keping pada lidah dan kekal dengannya selama beberapa minit. Bawang dikenali sebagai ubat anti-bakteria yang besar. Satu amaran - adakah menggunakannya jika anda mempunyai tarikh malam itu!

Acidophilus - bakteria yang melawan Candida berkesan dan memberikan keputusan yang baik. Ia boleh didapati dalam yogurt dan juga dalam tablet. Jika anda lebih suka yogurt maka semua yang anda perlu lakukan adalah untuk menyebarkan yogurt pada lidah anda dan tunggu 2-3 minit! Pastikan untuk membeli yogurt tanpa gula! Jika anda menggunakan tablet kemudian hanya serbuk satu tablet dan memohon secara langsung pada lidah anda! Secara peribadi saya benar-benar mengesyorkan yogurt!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar